lunes, 21 de mayo de 2018

TATUAXES

Voi falar de los tatuaxes porque ye un tema que me gusta muncho.  Puedo dicir en primera persona cómo se siente, yá que tengo unu (bastante grande). Fíximilu en dos díes: el primer día tenía munchu mieu y mentalicéme cola idea de que me doliere bastante y… dolióme bastante. El segundu fui p’acabalu y pensé “pues tampoco duel tanto” y casi me duermo. Si alguna vez decidís facevos un tatuaxe, mentalizáivos con que nun va a doler.


http://pbs.twimg.com/media/C8LbI_5VwAA7ILm.jpg

Pues facete un tatuaxes por munches razones: porque te gusten, porque tienen un significáu especial per ti… Yo’l mio ficilo porque me gusta.
Hay munchos tipos de tatuaxes: tribales, mitolóxicos, palabres…. A mi personalmente gustenme más los mitoloxicos o los de animales (los tribales non) porque anque’l mio nun tenga nengún significáu especial yo creo que tien más q’un tribal, que son too llinees.
Hai un mieu xeneralizáu porque  se cree que por facete un tatuaxe se te pue infectar o coses peores. Si lu cuides nun hai problema (yo’l miu nun lu cuidé y aun ensina nun me pasó nada).

1 comentario: